środa, 7 lipca 2010

Antyrandka



"Show me, show me, show me how you do that trick 
The one that makes me scream" she said 
"The one that makes me laugh" she said 
And threw her arms around my neck... 
THE CURE - JUST LIKE HEAVEN

Jutro - co włożysz na siebie? Jak upniesz włosy? Pomalujesz usta? O jakim zapachu użyjesz balsamu do ciała? Włożysz w ogóle bieliznę? Czarną? Czerwoną? A stanik? Będzie potrzebny? Pocałujesz mnie? Czy zaczekasz i będziesz wstrzymywać się do ostatnich chwil? Zostaniesz do późna? Może na całą noc? Tak, maleńka, tym razem nasza antyrandka nieco się przeciągnie. Mam coś szczególnego dla mojej szczególnej dziewczynki. Choć nie wiem, czy spodoba się to Twojemu nadopiekuńczemu ojcu. Wpierw jak zawsze będzie się zamyślał spoglądając nerwowo na zegarek, dlaczego jeszcze nie wróciłaś. Później zacznie do Ciebie dzwonić; raz, drugi, piąty… A gdy nie będziesz odbierać, rozmruczy się i mój telefon do rytmu kawałka The Cure. I ja też nie odbiorę, bo… lubię złościć tego starego zrzędę. Za kilkanaście minut jednak oddzwonię i uspokoję go, że jak zawsze odprowadziłem Cię na autobus, a on jak zawsze obojętnym głosem pożegna mnie. Tymczasem porwę Ci włosy i ugotuję w słonawej na 2 łyżki wodzie z mlekiem. Oliwkowe oczy starannie wydłubię i nabiję na wykałaczki. Przyprawię zmielonym na brokat sercem. Myślę, że będą świetnie wyglądać w drinkach ulanych z Twoich słodko - gorzkich łez rozpaczy. Sos z torebki byłby zbyt prostacki, więc może, kochanie, dasz jeszcze coś od siebie? Coś, co będzie dobrze komponować się z Twoimi malinowymi sutkami i zaślinionymi ząbkami, które boleśnie powyrywam z wprawą emerytowanego stomatologa. Najdroższa, zapraszam Cię na obiad, który sama przygotujesz. Bez różnicy co to będzie, lub, czy w ogóle cokolwiek będzie. W końcu Ciebie mam na deser…

3 komentarze:

  1. Jestem dogłebnie poruszona, aż trudno wyrazić słowami zmieszanie?zachwyt? pogratuluję Ci kolejny raz pomysłowości lecz więcej na antyrandke nie pójdziemy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ujęcie tematu :)

    OdpowiedzUsuń